آئودی R8 اسپایدر با تیونینگ MOTORSPORT


در حالی که تمیز نگه داشتن یک خودروی مشکی میتواند یک مبارزه بزرگ باشد داشتن یک خودروی مشکی براق با رینگ های مشکی میتواند تمام نگاه ها به خوبی  به سمت خود بچرخاند. آئودی R8  که در ادامه مشاهده میکنید مثال خوبی از این دسته از خودرو ها است.

 

 

 

آئودی R8

آئودی R8

 

همانطور که در عکس ها ام مشهود هست این آئودی با رنگ مشکی و کیت  و چرخ های HRE P101  توسط تیم  tag motorsport  تجهیز شده است.در ابتدا ممکن است تغیراتی که در چرخ ها انجام شده است به نظر نیاید ولی این چرخ ها به طور کل نشان دهنده شخصیت این آلمانی هستند و این ها همه بخاطر سفارشی بودن این چرخ ها است.

 

آئودی R8

آئودی R8

 

در نتیجه به نظر میرسد که آئودی R8 اسپایدر دارای یک موتور V8   4.2L  باشد. در زیر کاپوت این خودرو موتور V8 4.2 L این خودرو در نتیجه ترکیب با موتور R8 COUPE  ارتقا یافته است. در نتیجه این ارتقا موتور قدرتی معادل 428 اسب بخار و 317 lb-ft گشتاور به چرخهای عقب منتقل میکند.

 

آئودی R8

آئودی R8

 

در نتیجه این خودرو میتواند در 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و تاپ اسپید این خودرو نیز 299 کیلومتر بر ساعت است. با این حال این اعداد ارقام قابل مقایسه با R8GT  و R8 GT SPYDER  نیست که 552 اسب بخار قدرت میتواند تولید کنند ولی باز هم به اندازه کافی سرعت و شتاب دارد که جاده های عادی را به لرزش در بیاورد.

 

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: